Współpraca z Dresslink

20:17

Cześć!
W dzisiejszym poście chciałabym was poinformować o mojej współpracy z Dresslink. W zeszłym tygodniu otrzymałam od nich mail'a z propozycją o współpracę. W mail'u napisali, że bardzo spodobał im się mój blog i czy chciałabym z nimi współpracować. Szczerze mówiąc to się zdziwiłam, że już dostałam taką propozycję. Jeszcze nie "rozkręciłam" się w 100% tutaj, na blogu i jest mi miło, że strona, którą znam i wiem, że dużo osób prowadzi z nimi współpracę napisała do mnie. Jednak zanim im odpisałam przemyślałam to dokładnie. Wiem, że to nie tylko otrzymywanie rzeczy za darmo, ale większą role tu gra promowanie oraz lekko irytujące prośby o klikanie itp. Gdy to przemyślałam stwierdziłam, że to może być fajna okazja dla mnie i bloga oraz mogę "poduczyć" się w tych sprawach. 
W następnym mail'u dowiedziałam się, że współpraca ma przebiegać w dwóch etapach - pierwszy to umieszczenie na blogu wishlistę z produktami z ich sklepu, a drugi to wstawienie postu z rzeczami, które od nich otrzymałam. 

Strona Dresslink ma bardzo niskie ceny i duży wybrów produktów. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Niestety myślę, że wieksząść ludzi odstrasza (w tym mnie) to, że produkty są chińskie i można tylko zmarnować pieniądze. Jednak ja osobiście już kupowałam kilka rzeczy z innej chińskiej strony i jestem z nich zadowolona. Więc mam nadzieję, że po otrzymaniu paczki od Dresslink będę mogła to samo napisać o ich produktach.






Jeśli coś z powyższych rzeczy wam się spodobało to byłoby fajnie gdybyście po prostu kliknęli w link do tego produktu. :)



snapchat: matyldakalwa

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Bardzo fajne ubrania wybrałaś ;) Polecam od nich torebki i akcesoria, kliknęłam ;)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś z nimi współpracowałam :D

    rilseee.blogspost.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :)
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    Jeśli Ci się spodoba, zaobserwuj :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się pudrowo-rozowa torebka z numeru 13. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny design bloga!

    http://stawarzowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam we wszystkie linki, też zaczęłam z nimi teraz współpracować i również było by mi miło gdybyś mi poklikała w linki. :) Przy okazji na mojej wishlist też się znalazł produkt z nr.7 :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne rzeczy wybrałas !

    obserwuje ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Snapchat

Snapchat
add me on snapchat: matyldakalwa