Naked 2 Palette

20:17

Cześć!
W dzisiejszym poście chciałabym wam pokazać mój najnowszy zakup. Jest to paletka z cieniami Naked 2 z Urban Decay. Od zawsze chciałam ją mieć po obejrzeniu mnóstwa Make-up Routine itp. na YouTube, ale niestety była dostępna tylko w internecie. Osobiście nie jestem fanką kupowania rzeczy online, tym bardziej takich drogich. Głównie dlatego, że nie chcę mi sie czekać na tą rzecz, wolę mieć ją od razu po zakupie. No chyba, że to coś co jest mi naprawdę potrzebne do życia lub jest tanie i myślę 'co mi tam; to wtedy robię wyjątek. 
Około 2 miesiące temu w moim mieście dodali do sklepu z kosmetykami produkty z marki Urban Decay. I dopiero dzisiaj zdecydowałam się kupić paletkę Naked 2 i w sumie wydałam na nią moje całe kieszonkowe, ale raz się żyje. 


Nie mogłam się doczekać aż wrócę do domu i ją wybróbuje. Nie jestem dość dobra w makijażu dlatego włączyłam wcześniej już obejrzany Tutorial na YouTube i z pomocą filmiku efekt był całkiem ładny, jak na pierwszy raz: 


Paletka posiada 12 różnych cieni w bardzo ładnych odcieniach. W środku jest także dwustronny pędzelek, którym z ławtoscią nakłada się cienie oraz jest lusterko, dzięki któremu możemy poprawić swój makijaż gdziekolwiek chcemy. 


Podsumówując jak na razie jestem zadowolona z tego zakupu i zdecydowanie zamierzam kupić więcej produktów z Urban Decay w bliskiej przyszłości. 




snapchat: matyldakalwa

You Might Also Like

10 komentarze

  1. ładnie wykonany makijaż i bardzo gustowna paletka. ;) bardzo podoba mi się opakowanie, wygląda niezwykle uroczo. :) a i kolory są takie neutralne i można z nich tworzyć naprawdę świetne makijaże. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podobały mi się odcienie tych palet jak oglądałam różne tutoriale na youtube ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż :) Paleta jest nieziemska :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż ! <3
    Świetna paletka
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletki z Naked są bardzo popularne i podobno świetne jakościowo. :) Ślicznie wyszedł Ci makijaż jak na pierwszy raz! :)

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się nie maluję,ale są świetne!
    Dużo dobrego o nich słyszałam ♥
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę ją mieć! :D
    http://recenzjetosboker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetna paletka :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kolory posiada ta paletka, ale ja zdecydowanie wolę same maty :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też zastanawiałam się nad tą paletą i coraz bardziej wydaje mi się, że powinnam ją kupić :)
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Snapchat

Snapchat
add me on snapchat: matyldakalwa