Ja

17:02


Cześć!

Aktualnie minęły około 2 miesiące od opublikowania ostatniego posta i zastanawiałam się pare razy czy jest sens w posiadaniu bloga. Trudno jest o czymkolwiek pisać niewiedząc nawet czy ma się czytelników i czy w ogóle kogoś interesuje co piszę. Chciałabym aby mój blog był taki, w którym kazdy by coś znalazł ciekawego dla siebie. Dlatego postanowiłam napisać trochę o sobie i napiszcie w komentarzu co was najbardziej zaciekawiło i o czym chcielibyście jeszcze poczytać.
Nazywam się Matylda (jakby ktoś jeszcze nie wiedział), mam 15 lat, jestem z rocznika 00. Dużo ludzi mi mówi, że wyglądam i zachowuje się na straszą z czego w sumie jestem zadowolona, bo większość osob z mojego rocznika zachowują się krótko mówiąc dziecinnie. Mieszkam w Szwecji w mieście Göteborg od około 3 lat. Mój szwedzki nie jest jeszcze perfekcyjny, ale jakoś daje radę. Jedyne co mnie interesuję to fotografia, trochę moda i muzyka. Niestety nie gram na żadnym instrumencie, chociaż kiedyś chodziłam na lekcje gitary, ale przestałam i tak do dzisiaj moja gitara stoi sobie w końcie i czeka na mnie aż się zmotywuje do ponownego uczenia. Lubię czytać, ale ogólnie przez szkołe i nadmiar nauki często nie mam na to czasu. Jestem ogromną wielbicielką oglądania seriali i jestem z tych osób, które oglądają 1 sezon w 1 dzień.

Na razie to tyle bo przypuszczam, że nie chcę się wam tyle czytać, więc jeśli to jest dla was za dużo tekstu to postaram się wstawiać więcej zdjęć, a mniej pisać.

Jeśli macie pomysł o czym mogłabym pisać lub jakieś pytania to piszcie w komentarzu lub na asku.





instagram / / tumblr // ask.fm 
snapchat: matyldakalwa

You Might Also Like

7 komentarze

  1. moim zdaniem samo pisanie na blogu jest fajne i poprawia mi nastrój ;)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie www.weronikawika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, napewno tu zostanę i zapraszam na mój blog www.maddyandmaddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabyś napisać o Szwecji :) jak tam jest itp :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się co do komentarza wyżej :) post o szwecji byłby ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zacznij pisać o czymś innym niż wszyscy... mieszkasz w szwecji? ok, tyle osób podpowiada, żebyś napisała coś o tym, więc weź sir za to! takich flaków z olejem, które tu prezentujesz ludzie mają już dosyć. trzymam kciuki, aby ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, właśnie chcę się zabrać za ten post o Szwecji. Jedyny blog jaki kiedykolwiek pisałam był o moim codziennym życiu (dodam, że
      miałam 11/12 lat i moja pisownia i ortografia nie były zbyt powalające) więc jeszcze trudno mi się tu odnaleźć i znaleźć interesujące tematy na posty, które ciekawiłyby dużo osób. Więc nie zostaje mi nic innego jak wstawić coś co jest inne od wszystkiego - post o Szwecji. Dziękuje za szczery komentarz.

      Usuń
  6. Ja również miałam bardzo długą przerwę mimo,że nawet tak w prawdzie nie zaczęłam!
    Teraz staram się to naprawić, wierzę, że mi się to uda!
    Życzę Ci powodzenia i z miłą chęcią zaobserwuję.
    http://diary-of-the-novice-teenager.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Snapchat

Snapchat
add me on snapchat: matyldakalwa