Nowy blog

16:38

Cześć!
Postanowiłam założyć bloga, znowu. Poprzedniego skasowałam około tydzień po założeniu, bo nie wiedziałam co będę pisać. Niestety moja codzienność jest nudna w porównaniu do codzienności bloggerek, ale przecież to nie jest przeszkoda w posiadaniu bloga.
Nazywam się Matylda, mam 14 lat, pochodzę z małego miasta pod Warszawą, a obecnie mieszkam w Szwecji. Interesuję się fotografią, modą i trochę makijażem, więc postaram się żeby na blogu było tego jak najwięcej.
Jak na razie to moja 3 próba założenia bloga i mam nadzieję, że tym razem coś z tego wyjdzie.

Jak na razie to wszystko.
Do następnego.. napisania (?)

Instagram
Facebook
Tumblr






You Might Also Like

11 komentarze

  1. Mam nadzieję, że ten blog wypali! Miło by było, bo lubię twojego instagrama. A bloga to chyba będę ubóstwiała. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i też mam taką nadzieje haha :) Dziękuje!

      Usuń
  2. jestem ogromna fanka twojego ig wiec chyba bede rowniez bloga, czekam na jak najwiecej zdjec, outfitow (kocham tez twoj styl ubierania sie) i wszystkiego, trzymsm kciuki Matylda<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki zebys wytrwala! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia i dodawaj duzo zdjec! Opowiedz nam czym sie różni zycie w Szwecji od zycia w Polsce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i postaram się! O faktycznie mogłabym o tym napisac, nie pomyslałam, dziękuje za pomysł :)

      Usuń
  5. bby powodzenia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na następną notkę! ;))) mam nadzieje ze pojawi się jakiś outfit.
    P.s nie myślałam o kręceniu filmów na YouTube?

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Snapchat

Snapchat
add me on snapchat: matyldakalwa